dåligt väder och dåliga kläder

Här om dagen hade jag och mina två vänner Rowan och Delaney en ALL GIRLS DAY. Det var hur mysigt som helst. Vi åkte till Coldstone's och åt glass. I can't get over their scrumptious ice creams. Just can't. I had lemon poppy seed flavored icecream mixed with strawberries, raspberries, blueberries and graham crackers. NOMNOMNOM. Sedan åkte vi på bio och såg BRIDESMAIDS. Roligaste filmen jag sett på länge. Almost peed my pants cause I was laughing so hard. Sedan åkte vi hem till Delaney och sprang ut i regnet i bara sommarklänningar och tog kort! MYSIGT. Hur som helst, det ska vara sånt här väder hela veckan. Regn. Regn. Regn. Och det enda som kommer hända är skola och träning. Love it---


Kommentarer
Postat av: ROBIN HOOD



Åh! :D



Btw skulle du vilja ha en bildlänk i ett inlägg på min blogg? Vore skit kul! :D

Skrev och frågade folk om de här så du kan väl kika och om du vill så säg till? :)

http://robinhoods.se/2011/may/rosta-fa-en-bildlank.html#comment

2011-05-17 @ 20:42:52
URL: http://robinhoods.se
Postat av: Mamsen

Vilka fina bilder! Härliga vänner!

2011-05-23 @ 17:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0